הנהלת חשבונות בראשון לציון

כל עסק זקוק לשירותי הנהלת חשבונות כיוון שאנשי העסקים ובמיוחד אלו שמנהלים עסקים קטנים ובינוניים אינם מודעים לחוקים השונים בנושאים בסיסיים, כמו כיצד לחשב את תשלום המע"מ, מה מוכר וכמה מוכר, כיצד ליצור בקרה חשבונאית על כל מה שקורה בעסק ועוד.

לכן קיימת חשיבות להיעזר בשירותים מקצועיים של הנהלת חשבונות בראשון לציון. אנשי המקצוע המיומנים יעניקו לכל עסק שירות מלא והכוונה כיצד להפעיל את העסק באופן הנכון בפן הפיננסי.

שירותי הנהלת חשבונות לעצמאים

עבור מי שהוא עצמאי ופועל ברשויות כעוסק מורשה או שותפות רשומה מעניקים שירותי הנהלת חשבונות חד צידית. הכוונה היא שכל המידע רשום בתוכנת המחשב, ההכנסות וההוצאות. יש עצמאים שמדווחים לרשויות אחת לחודש ואחרים אחת לחודשיים ובהתאם לכך מנהלי החשבונות מבצעים תחשיבים מפורטים של סך הכספים שעליהם לשלם לרשויות, מס הכנסה מקדמות על פי האחוז שנקבע להם, מע"מ בהתאם לסך המע"מ שהם גבו מהלקוחות שלהם בקיזוז המע"מ שהם שילמו בגין רכישות שונות שהן מוכרות במס. מעבר לכך משלמים גם ביטוח לאומי כעצמאי. בהתנהלות המודרנית כל התשלומים משודרים ישירות למערך של הרשויות ויורדים בהוראת קבע או בכרטיס אשראי.

עבור עצמאים שמעסיקים עובדים, עובדי הנהלת חשבונות בראשון לציון מבצעים תחשיב של השכר לכל עובד, מפיקים תלושי שכר תואמים ומבצעים תחשיב של תשלומי הניכויים למס הכנסה, לביטוח לאומי וגם לקרנות הפנסיה על פי הנתונים בתלושי השכר. 

שירותי הנהלת חשבונות לחברות 

עבור חברות בע"מ שירותי הנהלת חשבונות בראשון לציון פועלים בשיטה הכפולה. קיימות כרטסות נפרדות לכל ספק ולכל לקוח ויש אפשרות לבצע הצלבות של מידע כדי לוודא שהלקוח קיבל את כל החשבוניות, שכל התשלומים בוצעו וכו'. מדובר בשיטה שהיא מדויקת ביותר ולכן היא הבסיס לכל ההתנהלות העסקית בכל חברה.

נתוני הנהלת החשבונות הם למעשה ספרי החברה ולכן הם כוללים את כל תחומי העיסוק של החברה הכוללים סוגים שונים של הכנסות במטבע ישראלי ובמטבעות אחרים, את כל התוצאות העסקיות שמתבטאות בהכנסות וגם את כל ההוצאות הן הקבועות והן המשתנות. 

חשבי השכר מכינים עבור כל חברה את תחשיבי השכר לכל העובדים, החל במנהלי החברה ועד אחרון העובדים. בהתאם לכך הם גם מכינים את התשלומים החודשיים לרשויות השונות, מע"מ, מס הכנסה מקדמות וניכויים לעובדים. 

דוחות על פי הצורך

על סמך העובדה שיש הנהלת חשבונות מסודרת, אפשר להפיק על פי הצורך דוחות שונים שמסייעים מאד ביום יום לכל מנהל חברה. כמו לדוגמה דוחות רווח והפסד על פי יחידות רווח, אם החברה מפעילה כמה סניפים או אם היא פועלת בכמה תחומים וכך אפשר לדעת מה רווחי ומה הפסדי. 

תזרים מזומנים

מנהלי החשבונות מכינים מראש לכל חברה תזרים מזומנים עבור כמה חודשים קדימה ומעדכנים זאת על בסיס יומי, כדי שמנהל החברה יעקוב באופן יום יומי על התנהלות של הגבייה, קבלת כספים והמצב הפיננסי בחשבונות הבנק. השאיפה היא להישאר תמיד בתוך מסגרת האשראי שאושרה לחברה. 

הנהלת חשבונות בראשון לציון