משרדי רואי חשבון בראשון לציון

שירות מקיף של משרדי רואי חשבון בראשון לציון

ניהול של עסק אינו עניין של מה בכך והן אם מדובר בעסק קטן או חברה בינונית יש מידע רב בתחום הפיננסי שבעלי העסק אינם מודעים אליו. אם הם מנהלים עסק בתחום המחשבים, הגינון, הייבוא או כל תחום אחר, הם מתמקצעים בו אך מעבר לכך הם זקוקים ליד מכוונת לאורך כל הדרך, כדי לא לבצע טעויות אנוש שעלולות לעלות להם בממון רב.

רואי חשבון בראשון לציון

בחירה של רואה חשבון 

כאשר אתם מעוניינים לשכור את שירותיו של רואה חשבון, יש כמה נושאים אקוטיים שעליכם לבחון וכך לבחור את רואה החשבון המתאים לכם ביותר:

  • אדם מקצועי ביותר, בעל ידע וניסיון רב שקיבלתם עליו המלצות חמות מחברים או מקרובי משפחה.
  • אדם שמתייחס לכל עסק של לקוח שלו כאילו הוא שלו, הוא מכיר אותו באופן מעמיק, ממליץ על צעדים כאלה ואחרים וגם מזהיר שלא לבצע פעולות שנראות לו מסוכנות.
  • אדם שיש לכם כימיה טובה אתו. רואה חשבון מלווה עסקים בדרך כלל לשנים רבות ולכן שיתוף הפעולה והאמון מבוססים על יחסי אנוש תקינים ועל הבנה בין שני הצדדים. אם אתה והוא משדרים על אותו הגל, זה רואה החשבון המתאים לך ביותר. 

המעטפת שמעניק רואה החשבון לעסק חדש 

אם אתה מעוניין לפתוח עסק חדש בכל תחום שהוא, כדאי להתייעץ עם רואה החשבון בתחילת הדרך. לספר לו את החזון שלך, איך יתנהל העסק, מהיכן הוא יפעל, אם יש צורך בהעסקת עובדים ומהו צפי ההכנסות בשנה הראשונה.

על פי מידע זה רואה החשבון ימליץ בשלב ראשון אם לפתוח את העסק או לא וזאת אם יש היתכנות כלכלית, שיהיה זה עסק מוצלח.

אם התשובה היא חיובית, השלב השני הוא המלצה אם לפתוח עוסק מורשה או חברה בע"מ כדי ליצור התאמה מיטבית לפעילות העסקית הצפויה. במקרים רבים ההמלצה היא לפתוח עוסק מורשה ואם לאחר שנה, שנתיים התחזיות מתממשות לפתוח חברה בע"מ ולסגור את תיק העוסק מורשה. 

רואה החשבון מקושר בתוכנות הייעודיות למשרדי רשות המיסים וכך הוא פותח באופן מהיר וקל את התיקים ברשויות השונות, מס הכנסה לצורך תשלום מקדמות וקבלת אישור על גובה הניכוי מס במקור או הפטור ואישור ניהול ספרים, מס הכנסה ניכויים אם תהיה העסקה של עובדים, מס ערך מוסף תוך קביעה שלהם אם הדיווח והתשלום יהיו בכל חודש או אחת לחודשיים ותיקים במוסד לביטוח לאומי לעצמאי שהוא עוסק מורשה וגם להעסקת עובדים.

ליווי שוטף של העסק 

לאורך כל השנה רואה החשבון מסייע לבעל העסק בכל שאלה והוא והלקוח מבצעים סיעור מוחות לחשיבה משותפת כדי לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבור העסק. בהתאם לתאריכי הדיווח, רואה החשבון משדר את הנתונים ואת התשלומים השונים עבור ההכנסות ונתוני העסקת עובדים.

לכל שנה הוא מגיש דוח אישי למס הכנסה עבור העוסק מורשה, או לחלופין דוח אישי וגם דוח חברה עבור הפעילות של החברה ושל בעל המניות בה.